跳到主要內容

精選

【營養師教我點樣飽住減肥】

中學已經係肥妹仔,但當時年紀細,冇特別在意,直到出黎做野,開始一年肥十磅咁…。 初時覺得自己仲著到正常 size 既衫,又遮到,以「都唔係好肥姐!」黎呃自己。 直到發現點遮都遮唔到雙下巴時,鼓起勇氣上磅… … ,已經係人生最高峰,差不多 180 磅!!! 再唔節制,情況只會惡化,就下決心,開始人生最後一次減肥! 由跟營養師到而家,改變最大既,係自己心態同正確減肥知識 : 試過唔同方法減肥,一係就食藥有副作用,一係要捱餓,快就會打回原形甚至更肥。 Join 米施洛後,最大的收穫是大大改變左我飲食同生活習慣,搵到一個可以持之以恆又唔駛捱餓既減肥方法! 之後,我會係呢個 Blog 分享番我過去 9 個月 「飽住減肥,食住 keep 磅」 嘅過程! 「瘦」,係人地既標準,「健康」,先係最重要。

【終於突破10磅!】


體重: 179lbs   -->   165lbs
脂肪率: 46%   -->  40.8%

今個月終於突破10磅!

繼續係比進度快左1磅度~加油💪

仲有我終於明白點解我咁怕熱
原來皮下脂肪就好似件外套咁,脂肪越多,件外套就越厚
希望我件脂肪外套會越來越薄,咁就唔駛咁熱啦!


早餐

今個月多咗食蕃薯,其實蕃薯連皮食又幾正🤗

仲有麵包我都覺要連邊嘅先



不過呢~其實最鐘意都係食芝士🧀~幾乎日日早餐都要食😆


午餐

米線真係減肥嘅好選擇
不過次次米線都食雞肉好悶嘅,轉下新嘢先~
扎肉牛丸冬菇木耳米線🤣

呢個係出街食最穩陣嘅選擇😌 不過一出去食就會唔小心食多左🙈

呢個纖房菜配生菜有髮菜蠔鼓冬菇嘅感覺!!正🤤🤤
不過都動搖唔到我對黑胡椒辣牛既愛😍😍😍😍

話說有日阿姐請飲嘢,呢杯又幾好飲,真水果茶黎!我揀無糖覺得岩岩好~


晚餐


呢排逢Happy Friday 經常都出去食~




越來越多朋友問我點解咁忍到口,其實我都唔知點解🙈
應該係我嘅決心比任何嘢都更加大😂,因為有營養師經常提醒我嘅終極目標同應有的飲食態度😇

話咁快就到兩個月,原來已經輕左咁多,時間過得很快,下個願望係脱離16字頭!繼續努力💪💪💪!!



留言

熱門文章