跳到主要內容

精選

【營養師教我點樣飽住減肥】

中學已經係肥妹仔,但當時年紀細,冇特別在意,直到出黎做野,開始一年肥十磅咁…。 初時覺得自己仲著到正常 size 既衫,又遮到,以「都唔係好肥姐!」黎呃自己。 直到發現點遮都遮唔到雙下巴時,鼓起勇氣上磅… … ,已經係人生最高峰,差不多 180 磅!!! 再唔節制,情況只會惡化,就下決心,開始人生最後一次減肥! 由跟營養師到而家,改變最大既,係自己心態同正確減肥知識 : 試過唔同方法減肥,一係就食藥有副作用,一係要捱餓,快就會打回原形甚至更肥。 Join 米施洛後,最大的收穫是大大改變左我飲食同生活習慣,搵到一個可以持之以恆又唔駛捱餓既減肥方法! 之後,我會係呢個 Blog 分享番我過去 9 個月 「飽住減肥,食住 keep 磅」 嘅過程! 「瘦」,係人地既標準,「健康」,先係最重要。

【減磅第5個月】- 終於脱離150魔咒!


體重: 179lbs  -->   146lbs
脂肪率: 46%  -->  34.5%

媽呀我得左啦!
終於脱離到150魔咒!
都唔記得我有幾耐無試過14x~

講返早餐先,前排太多飯局少咗講添~
早餐就多元化咗嘅~



雖然我真係好鐘意食麵包😂
不過呢輪都有食D中式包點 (都係包😂) 同乳酪㗎~

午餐

又有我最愛嘅纖房菜黑椒牛😍😍
唔駛計份量、好味又方便
不過纖房菜仲有廿幾包就食晒,而家慢慢間住食先~

雞扒凱薩沙律(走芝士同麵包粒,沙律醬落少少),凍檸茶走甜,粟米杯
呢個做m前餐其實啱啱好😅😅😅

m前餐穀類比平時少,但會食番多d
營養師話m前咁食去水腫會有效啲~

有次下午茶去咗打邊爐🤦🏻🤦🏻
今次忍左口🙈
食左雞、豬肉、牛肉、芋絲、年糕、豆腐、春卷、烏冬同大量菇類菜蕃茄同粟米😂


晚餐
啲飯局差不多完喇終於!所以多咗留係屋企食~

厚叉燒 + 本菇 + 椰菜 + 芋絲 + 烏龍茶

kiki(椒麻味) + 豬扒 + 娃娃菜

見到新嘢就買黎試下,麵就普通,可能我煮耐左少少,唔夠彈牙,
但個醬同椒麻粉就真係幾正,麻味大過辣味,我落左1/3包醬都覺得夠味,
個麵份量比想像中多,食完都幾飽,值得一試👍

蛋汁壽喜燒牛肉飯團 + 溏心蛋飯團 + 豆乳湯一碗 + 日式沙律 (加左少少醋)

咁啱有飲宴,個蟹羹有燕窩 所以我毫不猶豫咁食左😂
唔好學我😂
已經盡量控制唔狂食肉了~

不過無論如何,繼續突破新低呀💪💪
加油~~~




留言

熱門文章