跳到主要內容

精選

【營養師教我點樣飽住減肥】

中學已經係肥妹仔,但當時年紀細,冇特別在意,直到出黎做野,開始一年肥十磅咁…。 初時覺得自己仲著到正常 size 既衫,又遮到,以「都唔係好肥姐!」黎呃自己。 直到發現點遮都遮唔到雙下巴時,鼓起勇氣上磅… … ,已經係人生最高峰,差不多 180 磅!!! 再唔節制,情況只會惡化,就下決心,開始人生最後一次減肥! 由跟營養師到而家,改變最大既,係自己心態同正確減肥知識 : 試過唔同方法減肥,一係就食藥有副作用,一係要捱餓,快就會打回原形甚至更肥。 Join 米施洛後,最大的收穫是大大改變左我飲食同生活習慣,搵到一個可以持之以恆又唔駛捱餓既減肥方法! 之後,我會係呢個 Blog 分享番我過去 9 個月 「飽住減肥,食住 keep 磅」 嘅過程! 「瘦」,係人地既標準,「健康」,先係最重要。

【減磅第6個月】– 突破13字頭喇!

體重:179lbs  -->   139.8lbs  
脂肪率:46%  -->  32.2%

上次睇完Before & During 嘅相,即刻有動力咗🤣
不過又因為工作壓力太大 煩惱太多 放縱咗一次
好彩無肥又無瘦到~


呢排嘅早餐,多咗食Bagel (都係包😂) ~
每次都試唔同味
草莓玫瑰、藍莓、earl grey (利申我係earl grey)
試咗水滾後用細火蒸5分鐘,即食就啱啱好
有陣清香嘅earl grey味但食落去就唔算好濃味
但口感好好,軟綿綿得黎好煙靱,唔會好似平時食空氣包咁一陣風就無左~
其實我都係鐘意皮脆內軟果種口感,可惜屋企無焗爐🤦🏻

Bagel都係熱辣辣食先最正~

-------------------------------------------------------------------------------

午餐就一半出去食,一半帶飯咁~

有日試咗呢間餐廳個烏冬set (冷烏冬,蒟蒻,雞脾)
真係幾好食🤤
不過就好多人等位!


話說有次仲去咗食大餐,爆晒quota!!
仲破戒食埋雪糕蘋果批!
唯有夜晚努力運動💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
.


帶飯就通常一係食前一晚煮多咗嘅,一係就配纖房菜~



同埋紅酒燴牛都唔錯~


-------------------------------------------------------------------------------

呢個月嘅晚餐,就多數都係屋企食喇~
白飯、菜心、煎雞扒、蒸魚、再加個靚生果


白飯,白蘿蔔,冬菇,魚,牛patpat附近肉😂
 (叫牛patpat附近肉係因為我媽講完我都唔知個字點寫🤷🏻
但食落都幾似牛腩,
有少少根痴住咁但唔肥~幾好食~)


今個月無咁多飯局,算係乖咗喇~

雖然已減咗接近40磅,不過都要繼續聽營養師話,為剩低嘅磅數加油💪🏻 💪🏻

留言

熱門文章